السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Wednesday, August 11, 2010

کیا کہیں گے اسے ؟؟؟




ایک طالب علم  ہے ایاز ، اس نے کچھ دن پہلے مجھے ایک غریب طالب علم سے ملوایا تھا! معلوم ہوا کی وہ غریب تو تھا مگر پڑھنے میں بہت ہی ہوشیار ! اس نے دسویں کلاس پھرسٹ ڈوزن سے پاس کی تھی ، اور آگے بھی پڑھنے کی بہت خواہش تھی! مگر مجبوری تھی پیسہ -

میں نے اور میرے بہت ہی عزیز دوست نے ان سے کہا کی کالج کا فارم بھرو اور باقی ہم دیکھ لیں گے -

کل رات کو ایاز کا فون آیا ، اس نے کہا کی ایڈمشن فہرست میں اس طالب علم کا نام آ گیا ہے ، اور فیس جمع کروانی ہے ، میں نے اس سے کہا انشا اللہ انتظام ہو جائے گا -
آج صبح جب میں آفس پہنچا تو میرے موبائل پر ایاز کا فون آیا! اس نے کہا کی آج ہی فیس جمع کرانے کی آخری تاریخ ہے- اور 1 بجے تک فیس کے پیسے کالج میں جمع کرانے ہیں -

میں نے کہا آپ کو کل یہ بتانا چاہئے تھا کی آج آخری تاریخ  ہے ، تو ہم کل ہی انتظام کر لیتے ، پھر بھی میں کوشش کرتا ہوں ، کیوں کی اتنے جلدی کسی سے فیس اسپانسر کرنے کے لئے بات چیت کرنا تھوڈا مشکل تھا -

میں نے اپنے دوست سے بات کی ، ووہ بھی گھر پر نہیں تھے ، لیکن انہوں نے کہا کی وہ ایک دو لوگوں سے بات کرکے بتائیں گے -

تھوڑی دیر بعد انہوں نے ایاز کو فون کرکے کہا کی 1 گھنٹے میں فیس کے آدھے پیسے  ان کے ایک دوست سے لے لیں- اور باقی کے ابھی آپ جمع کرا دیں ، شام کو پورے پیسے  مل جائیں گے -

کچھ وقت کے بعد میرے موبائل پر ایاز کا میسیج آیا ، اس نے لکھا تھا کی "شکریہ ضیاء بھائی ، ہم نے پیسے  کاانتظام کر لیا ہے ، مگر ایک بات -- کبھی بھی کسی غریب کو امید مت  دلانا" -

میں حیران تھا!!! یہی میسیج میرے دوست کو بھی گیا!!! بعد میں ایک اورمیسیج آیا ، جس میں لکھا تھا کی "اب ہم کبھی اس سے بات کرنے کی کوشش نہ کریں... وغیرہ"

کچھ سمجھ میں نہیں آ رہا اسے کیا کہیں گے؟؟؟

1 comment: